“Δεν άρεσε στους μπράβους το «Γκιαούρ-One»”
Η επίθεση ήταν στημένη, ήρθαν επί τούτου για να διακόψουν την παράσταση, επισημαίνει ο Χριστόφορος Ζαραλίκος, αναφερόμενος στην έφοδο που έκανε η τηλεπαρουσιάστρια Σάσα Σταμάτη μαζί με άλλα πέντε άτομα στη σκηνή του θεάτρου «Καρέζη».
Δείτε επίσης: Στην Ελλάδα του Μητσοτάκη μπράβοι διακόπτουν παράσταση επειδή γίνεται αναφορά στο “αφεντικό” Μαρινάκη! (βίντεο)
Όπως περιέγραψε o Χριστόφορος Ζαραλίκος, μιλώντας στο Avgi.gr, η Σάσα Σταμάτη με δύο από τα άτομα που τη συνόδευαν, μπούκαραν στη σκηνή ενώ ένα τρίτο άτομο με το κινητό τραβούσε βίντεο και άλλα δυο άτομα ήταν ανάμεσα στους θεατές. Από τα πέντε άτομα, όπως μου είπαν και οι άνθρωποι του θεάτρου, τα δυο ήταν σίγουρα μπράβοι.
«Πάνω στη σκηνή η Σάσα Σταμάτη άρχισε να φωνάζει και να διαμαρτύρεται για την αναφορά μου στον Βαγγέλη Μαρινάκη, λέγοντας, όμως, ψέματα. Με κατηγορούσε ότι είπα λέξεις και φράσεις οι οποίες, όμως, δεν αναφέρονται στην παράσταση», επισημαίνει ο κωμικός, ενώ τονίζει ότι η παράσταση, που έχει τίτλο «1821-2021, Διακόσια Χρόνια Δανεικά» είναι πολυεπίπεδη και γίνεται σατιρική σύνδεση με όλα τα πρόσωπα της επικαιρότητας. Πώς θα εξελισσόταν, για παράδειγμα, η επανάσταση του 1821, εάν ήταν τότες ο Τσίπρας ή ο Μητσοτάκης .
Όσον αφορά στον Βαγγέλη Μαρινάκη, αυτό που αναφέρεται στην παράσταση είναι πως εάν δεν μας έδιναν λεφτά οι Άγγλοι, θα έπρεπε να τα βρει ο Μιαούλης με το πλοίο του, το «Γκιαούρ- One».
«Ο κόσμος εξαργιώθηκε, τους γιούχαρε και τους έδιωξε από το θέατρο»
Η έφοδος της Σάσας Σταμάτη και των συνοδών της στη σκηνή, όπως περιγράφει στο avgi.gr ο Χριστόφορος Ζαραλίκος, εξαγρίωσε τους υπόλοιπους θεατές που κινήθηκαν εναντίον τους και άρχισαν να ανεβαίνουν στη σκηνή.
«Η προσπάθειά μου ήταν να εκτονώσω την κατάσταση γιατί οι υπόλοιποι θεατές άρχισαν να τους γιουχάρουν και να ανεβαίνουν στη σκηνή με απειλητικές διαθέσεις. Προσπάθησα να ηρεμήσω τα πράγματα για να αποφύγουμε τα χειρότερα. Τελικά η Σάσα Σταμάτη και οι πέντε συνοδοί της, μπροστά στην αντίδραση του κόσμου αναγκάστηκαν να φύγουν από το θέατρο», μας επεσήμανε ο Χριστόφορος Ζαραλίκος.η
Ο γνωστός stand up κωμικός, ξεκαθαρίζει πως «όλοι αυτοί οι άνθρωποι, οι άνθρωποι της εξουσίας και της πολιτικής και της οικονομικής που σατιρίζω, είναι απέναντί μου. Δεν έχω αγαπημένο λεφτά ούτε κάποιον που αντιπαθώ περισσότερο. Δεν έχω φίλους σε αυτό το επίπεδο. Οι φίλοι μου είναι της τάξης μου, είναι στις λαϊκές αγορές».
Στην ερώτησή μας εάν μετά το πρωτοφανές περιστατικό και την προσπάθεια λογοκρισίας με βίαιο τρόπο, φοβάται, ο Χριστόφορος Ζαραλίκος μας απάντησε: «Το κάνω χρόνια αυτό. Το χειρότερο που φοβάμαι είναι να μην σταματήσω να κάνω αυτό που αγαπώ».
Η σχέση της Σάσας Σταμάτη με τον Μαρινάκη: Γιατί όρμησε και διέκοψε την παράσταση του Ζαραλίκου
Η Σάσα Σταμάτη είναι γνωστό ότι συνδέεται με φιλία με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, σε σημείο που παρακολουθώντας την παράσταση του Χριστόφορου Ζαραλίκου, αποφάσισε να επιβάλλει επιτόπου λογοκρισία, κίνηση πρωτοφανής και αδιανόητη, όπως σημειώνει η Αυγή.
Η τηλεπαρουσιάστρια, όρμησε στη σκηνή με τη συνοδεία μπράβων, όπως κατήγγειλε ο γνωστός stand up κωμικός, και επέβαλε προσωρινά τη διακοπή της παράστασης αφήνοντας ενεούς τους θεατές.
Η Σάσα Σταμάτη, που είναι από την Μάνδρα, δεν κρύβει τη φιλία της με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, τον οποίο, μάλιστα, είχε συνοδεύσει στην «περιοδεία» του στους πλημμυροπαθείς το 2017:
Το ερώτημα που δεν έχει απαντηθεί είναι εάν η Σάσα Σταμάτη πήγε τυχαία στην παράσταση του Χριστόφορου Ζαραλίκου ή γνωρίζοντας ότι υπάρχουν σατιρικές αναφορές στον Βαγγέλη Μαρινάκη επέλεξε να την παρακολουθήσει και να προκαλέσει επεισόδιο με τη συμμετοχή των συνοδών της, κατά την καταγγελία με τη συμμετοχή μπράβων.
Το θέατρο Τζένη Καρέζη για το περιστατικό
Το θέατρο «Τζένη Καρέζη» εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία εξέφρασε την στήριξη του προς τον Χριστόφορο Ζαραλίκο σε σχέση με το επεισόδιο που συνέβη κατά την διάρκεια της παράστασης του την Πέμπτη το βράδυ.
Στην ανακοίνωση οι άνθρωποι του θεάτρου «Τζένη Καρέζη» εκφράζουν την στήριξη τους λέγοντας ότι «Δεν θα σταματήσουμε να στεκόμαστε πλάι σε όσους εκφράζονται ελεύθερα, δημιουργικά και αληθινά, υπηρετώντας κάθε μορφή τέχνης και ειδικά τη Σάτιρα».
Επιπλέον ξεκαθαρίζουν ότι το θέατρο «στηρίζει απόλυτα τους συνεργάτες του και τους καλλιτέχνες που παρουσιάζουν το έργο τους, χωρίς φίμωτρα, λογοκρισία, περιορισμούς, ανελευθερίες και διπλωματικές τακτικές».
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
«Το θέατρο “Τζένη Καρέζη” με την πολυετή και συνεχή παρουσία του στην καλλιτεχνική ζωή του τόπου, έχει αποδείξει ότι στηρίζει απόλυτα τους συνεργάτες του και τους καλλιτέχνες που παρουσιάζουν το έργο τους, χωρίς φίμωτρα, λογοκρισία, περιορισμούς, ανελευθερίες και διπλωματικές τακτικές.
Η ιστορία του κόσμου δεν είναι τίποτα άλλο από την πρόοδο της συνείδησης της ελευθερίας, του λόγου, της έκφρασης, της αλήθειας.
Η αλήθεια είναι πάντα κρυμμένη. Πρέπει να ψάξουμε πολύ για να την βρούμε και όταν την βρούμε πρέπει να είμαστε έτοιμοι να την αντιμετωπίσουμε, γιατί αλλιώς σκοτώνει.
Δεν θα σταματήσουμε να στεκόμαστε πλάι σε όσους εκφράζονται ελεύθερα, δημιουργικά και αληθινά, υπηρετώντας κάθε μορφή τέχνης και ειδικά τη Σάτιρα.
“Η Τέχνη είναι μεγάλη. Θα πλησιάσουμε αυτήν και τους ανθρώπους της με ευλάβεια και σεβασμό. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ” όπως είπε ο Κάρολος Κουν».
Σάσα Σταμάτη: Αντέδρασα γιατί είμαι βέρα Αρβανίτισσα
Η Σάσα Σταμάτη λίγες ώρες μετά το αδιανόητο «ντου» στην σκηνή που εμφανιζόταν ο Χριστόφορος Ζαραλίκος τοποθετήθηκε μέσω instagram, λέγοντας πως δεν αντέδρασε λόγω των όσων ακούστηκαν για τον Μαρινάκη, αλλά επειδή είναι… βέρα Αρβανίτισσα.
Η Σάσα Σταμάτη έδωσε τη δική της απάντηση για το περιστατικό μέσω του λογαριασμού της στο instagram. Η δημοσιογράφος κάνει λόγο για «δολοφονία χαρακτήρα» και υπογραμμίζει ότι ο λόγος που… αντέδρασε ήταν επειδή θίχτηκε ως «Αρβανίτισσα και Μανδραία». «Δεν ανέχομαι να υπάρχει οποιαδήποτε “σάτιρα” που να παραπέμπει στην τραγωδία που ζήσαμε» σημειώνει στην ανάρτησή της.
Τι παρακμή… Τι να περιμένει κανείς σε μια χώρα που επί δυο χρόνια είχαμε τους Μπαλατσινούς να περιφέρονται σαν οι πριγκίπες του θρόνου, ενώ ο λαός υπέφερε… Τι κατρακύλα… Θλίψη και μόνο.